MESURES DEL COVID-19 A L’ESCOLA XORIGUER

Aquests dies hem estat preparant entrevistes per saber les opinions de 10 nens i nenes de l’escola Xoriguer sobre les mesures del COVID-19 a l’escola.

• T’agrada haver-te de posar desinfectant tota l’estona? Per què?

La majoria de persones van dir que no els hi agradava i que feia molta pudor, també que era cansat i que els hi  queden les mans enganxoses. Menys una persona que deia que feia molta bona olor i que li agradava molt.

• Si fossis el director/a canviaries les mesures, quines?

Aquí també la majoria ens van dir que no.  Però hi van haver 3 personas que van dir que que si, les persones que van dir que no era perquè deien que eren les normes que s’han de seguir, i els que van dir que si  era perquè volen canviar les normes de la mascareta el desinfectant podernos barrejar etc..

• Com et sembla el retorn a l’escola?

En aquesta pregunta tots van dir que els i agradava per veure els amics, pero alguns van dir que se’ls i feia raro.

• Quines coses et perjudiquen el fet d’anar amb la mascareta?

Com segurament ja sabreu tots  han dit que no els hi agrada gaire perquè els hi fa passar calor, no poden respirar bé, se’ls hi fa pesat tota l’estona, no poden parlar bé i tampoc  poden veure tota la cara sencera.

• Quina és la mesura que t’agrada menys?

Aquí tots ens van dir que la mascareta pels motius anteriors.

I totes aquestes preguntes son les que els hi hem fet.

En resum d’aquestes entrevistes hem  observat que els hi sembla bé totes les mesures, però farien algun canvi.

L’entrevista, ens a servit per saber què opinen els nostres companys i companyes,  també ens pensàvem que tots dirien el mateix però ens hem adonat que tenen opinions diferents.

Martina Boleda i Janka Font