INSTITUT GUTTMANN

SORTIDA INSTITUT GUTTMANN

El dia 10 de maig, la classe de 6é de l’escola xoriguer va anar a l’Institut Guttmann.

L’Institut Guttmann és un centre de rehabilitació de adults i infants.

Quan vam arribar una noia del centre que era paralitica ens va fer una xerrada sobre el que li va passar i el que feien alla.

Després ens vam dividir en 5 grups i vam fer diferents activitats relacionades  amb: els sentits, l’estrès i la mobilitat.

Una era que havien de pujar a la cadira de rodes sense cames, havies de montar un trencaclosques mentres els altres t’estressaven,  un circuit amb cadira de rodes i l’últim una sala multisensorial.

Després vam dinar i vam tornar a l’escola.

Als alumnes de 6é, els hi va agradar molt anar a aquest centre de rehabilitació perque gracies a això van aprendre moltes coses que haurien de fer si estiguessin en la seva situació.

Poder fer aquesta sortida va estar molt bé perquè no totes les escoles poden fer-ho.

Iu Randos Muñoz 😉