Entrevista a la Lidia

ENTREVISTA A LA LIDIA

Hola soc la Bruna una nena de 6è i ara us explicaré l’entrevista que li he fet a la Lídia que és una mestra nova de música i crec que pot ser interessant saber més d’ella. Ara us deixo les preguntes i les respostes que li he fet.

PREGUNTES:

• Què et va fer decidir que volies ser profe de música?

La meva mare era profe de música i vulguis o no em va influenciar molt i sempre tenia algun instrument de joguina que anava tocant i gràcies això vaig veure que m’agradava molt la música.

• Què és el que més t’agrada de ser profe de música?

Per mi el fet d’ensenyar, els nens, els adolescents, la gent gran… la música no té edat.

• Quants anys fa que ets profe de música?

Jo vaig començar amb 18 anys i feia classe amb nens que en tenien 14 per tant imagineuvos quants anys fa.

• Què és la música per tu?

La música per mi és un món m’aporta molta energia i alegria, també hi han cançons tristes, que ajuden segons el teu estat d’ànim.

• Tu escoltes música o només ho fas per la feina?

Escolto música perquè m’agrada, perquè de vegades necessites desfogar-te o necesites estar feliç i transmetre-ho ballant, cantant.

Espero que us hagi agradat i que hagueu pogut saber més de la Lidia, la nostra profe de música de 6è.