Robòtica Educativa- Scracht – 4rt

Published on 20/11/2016 under Escola

Hola famílies,

amb els nens i nenes de la classe del Big Bang, hem començat a utilitzar el programa SCRACHT

L’Scratch permet que els alumnes puguin:

• Reflexionar a través de projectes disponibles ja inventats per altres usuaris.
  • Creació d’animacions i activitats interactives.
  • Imaginar i innovar a partir del projecte que s’estigui observant.
  • Editar un joc que ja ha estat desenvolupat.
  • Compartir amb altres persones en línia.
  • Jugar per aprendre.

D’altra banda, en els entorns educatius el programa permet:

1. Ajudar a pensar de manera algorítmica i aprendre a abordar problemes metòdicament.
  2. Guanyar comprensió sobre conceptes matemàtics com variables, coordenades i nombres aleatoris.
  3. Activar els processos metacognitius de l’usuari, ja que ofereix oportunitats per improvisar, posar a prova les seves idees, assajar i corregir errors.
  4. Obtenir productes en les primeres aproximacions.
  5. Controlar i barrejar diferents medis i compartir les creacions amb la comunitat.
  6. Afavorir l’intercanvi, estimulant l’aprenentatge col·laboratiu.

A l’escola hem començat a utilitzar la versió offline. Aquest és l’enllaç si el voleu instal·lar en l’ordinador, al final de la pàgina surt Editor sense connexió, marqueu el vostre sistema , i ja el podreu fer servir sense connexió a Internet.

També podeu baixar l’app per a tablets amb el Scracht Junior

Amb la primera sessió van fer coses molt interessants. Qui sap a on arribarem? 😉

Us anirem informant 🙂

Mari