Festes

La Comissió de Festes del Xoriguer s’encarrega de promoure diferents activitats al llarg del curs escolar adreçades a les famílies i els seus infants així com a l’equip educatiu del centre.

Formada per…

• Sandra Heredero (mare de la Lia i la Nora)
  • Xavi Canet (pare de la Joana i l’Helena)
  • Joan Sallent (pare d’en Guim)
  • Marc Parareda (pare d’en Bruc i l’Ona)
  • Judit Illamola (mare d’en Bruc i l’Ona)
  • Ivan Saez (pare d’en Guillem)
  • Ilu Sancho (mare de l’Ada i la Mina)
  • Txell Argelagués (mare de la Joana i l’Helena)

Funcions

• Actualment s’impulsen les següents accions:
  • Festa de benvinguda. Durant les primeres setmanes del curs escolar, s’organitza un berenar adreçat a les famílies de l’escola. D’aquesta manera, les famílies que s’acaben d’incorporar disposen d’un espai amè i distès que afavoreix la coneixença i comunicació amb altres famílies del centre.
  • Participació a larua de Carnestoltes. Cada any, la comissió promou la creació d’una comparsa formada pels infants de l’escola i les seves famílies, que participa a la rua de carnestoltes de Centelles. La participació a la rua té una gran acollida entre les famílies (que supera el 100 participants des de fa anys).
  • Xori-calçotada. Coincidint amb les acaballes de l’hivern i l’inici de la primavera, s’organitza una calçotada al pati del Xoriguer amenitzada amb el “Joc del Llop”, que compta amb la participació de mares i pares voluntaris. La diversió està garantida!
  • Festa de final de curs. L’últim divendres del curs escolar es du a terme la festa de final de curs. Aquesta festa s’inicia a mitja tarda, moment en què s’ofereix als infants la possibilitat de gaudir d’uns inflables i altres jocs distribuïts al pati de l’escola. Seguidament, es fa un concert seguit del sopar. Havent sopat es du a terme la despedida dels infants més grans de l’escola i per tancar la festa s’ofereix una sessió de Dj per grans i petits.

Objectius

Mitjançant aquestes accions es pretén enfortir els vincles entre les famílies, així com entre les famílies i els professionals de l’escola i, alhora, connectar el centre amb l’entorn, fent partícip a la comunitat educativa del centre de les festes del poble.