personal escola1

Biblioteca 3
Biblioteca 2

Per viatjar lluny, no hi ha millor nau que un llibre. Emily Dickinson.

Des dels inicis de l’escola mestres i famílies vam apostar per crear un espai reservat a fomentar l’hàbit i el plaer de la lectura. Després de diversos espais provisionals, l’escola compta amb una Biblioteca des del curs 2012/13.
Actualment disposa de més de 1200 llibres que s’han dividit en les categories d’imaginació i de coneixements. Tots ells segueixen l’organització que podem trobar a qualsevol biblioteca perquè els nens i nenes s’habituïn de manera senzilla i visual a la classificació.
Al llarg del curs s’organitzen activitats: explicar contes, fer tallers… per tal de dinamitzar aquest espai, incloent-lo a la vida quotidiana i familiar més enllà de l’horari escolar. A més, des del gener de 2015 s’ofereix el servei de préstec de llibres perquè tota la família en pugui gaudir. Com va dir Joana Raspall: “Amb els llibres per amics no et faltarà companyia. Cada pàgina pot ser un estel que et fa de guia”.
La Biblioteca compta també amb una mascota: la Papira Pérez a qui, com podeu veure, li encanta llegir!
La Papira va sorgir d’un concurs de dibuix per a trobar la mascota de la Biblioteca, on van poder participar-hi tots els nens i nenes de l’escola. El dibuix escollit va ser el de la Laia Pérez, per això la Papira porta el seu cognom.
A partir d’aquí se n’ha fet un titella, un nino en 3D, una cançó i un conte i es passeja pels llibres de la biblioteca, gràcies a una mare dissenyadora que la va il·lustrar.

IMG-20140315-WA0000

20140409_220002_1