CONSELL D’INFANTS 2018

Published on 16/11/2018 under Primària

El consell d’Infants és un òrgan del poble on els nens i nenes en són els participants.

Conduït per dues educadores, el consell està format per dotze nens i nenes, de les tres escoles diferents de la vila de Centelles. Ara fa nou anys que està en peu.

Dins del Consell d’Infants, els nens donen la seva opinió sobre fets del poble que els afecten.

També organitzen activitats per les festes municipals, totes fetes per ells.

Els consellers i conselleres formen part del Consell d’Infants durant dos anys, els cursos de 5è i 6è.

A finals de novembre, es realitza un acte en el que es constitueixen els nous consellers i acomiaden els que ja estan a l’institut.

A la nostra escola, el Xoriguer, vam ser set els candidats i candidates que hi volíem entrar. Però només en podien sortir dos.

Els que volíen entrar-hi, es van preparar una candidatura, on havíen d’explicar perquè volíen presentar-se.

En van sortir amb Power Point, estil conferència, amb Powtoon i amb un Word.

Tothom s’ho va aprendre de memòria i totes les presentacions van sortir molt bé.

A l’hora de les votacions, goso dir que tots els candidats i candidates estaven molt nerviosos, i poca gent tenira clar a qui votar.

Al final d’unes llargues votacions, ja teníem els noms dels nous consellers:

Jana Vilaró i Jan Casanovas.