Aquesta setmana hem escrit cartes per a nens i nenes de l’Àfrica!

Published on 29/11/2018 under Escola

La Martina, de la classe taronja, anirà de viatge a Algeciras, a l’Àfrica, a visitar el nen d’acollida que passa els estius amb ells. Allà, a més a més de visitar la zona i conèixer-ne la cultura, visitarà una escola!

Nosaltres hem volgut participar en aquesta experiència tant enriquidora i hem escrit cartes pels nens i nenes de l’escola que visitarà. Els alumnes que han volgut prendre part en la iniciativa han escrit una carta on s’han presentat, tot explicant qui són, l’edat que tenen, on viuen, com són, quines aficions tenen… i també han pogut fer diverses preguntes per als receptors de la seva carta.

La Martina se les endurà a l’Àfrica, així els nens i nenes de l’escola que visiti, que aprenen el castellà com a segona llengua, les podran respondre.

Quines ganes de rebre-les contestades!

Tagged: , ,