AMPA: Xerrada de robòtica

La Gemma Reverter, mare d’en Gil Mir de 1r ens recomana aquesta

Xerrada sobre Robòtica a l’escola

Escola Vedruna Tona

El Dr Jordi Albó Canals, director de robòtica de La Salle Campus i de robòtica del col·legi Montserrat, vindrà a la nostra escola el proper dimecres dia 17 d´abril a les 20.00 hores i ens parlarà sobre :

La robòtica i l´educació al segle XXI.

Aquesta xerrada va adreçada tant a pares i mares, mestres i professors com alumnes.

Jordi Albó va rebre recentment el premi Alan Turing al compromís social per el seu projecte d´aplicació de la robòtica per a la rehabilitació cognitiva de nens afectats per traumatismes cranioencefàlics.

Des del 2003 Jordi Albó és professor associat de La Salle Campus Barcelona-Universitat de Ramon Llull, on dirigeix el Màster d’Automàtica, Domòtica i Robòtica de Serveis i dóna classes de Robòtica a tercer d’enginyeria i al Màster de Formació de Professorat.

A més, és director de robòtica de La Salle Campus Almere (Holanda) i coordinador dels aspectes tècnics i educatius de la First Lego League a l’estat. Des del 2012 és doctor en robòtica.

Per conèixer una mica més pots utilitzar aquesta adreça http://www.think1.tv/videoteca/es/index/0-37/robotica-jordi-alb%C3%B3-primaria-la-salle

Estarem molt contents de poder comptar amb la teva presència.

Tagged: