AMPA: Presentació de la mascota de la biblioteca, la Papira Pérez

Published on 07/04/2014 under Ampa
AMPA: Presentació de la mascota de la biblioteca, la Papira Pérez

Hola a tothom!

Aquesta tarda s’ha fet la presentació oficial de la mascota de la biblioteca i estem molt contents perquè hi han assistit 30 nens i nenes que han pogut gaudir de diversos contes, poemes i endevinalles amb uns protagonistes molt especials: els ratolins!

biblio

biblio 2

Com ja us vam comentar, aquesta iniciativa va sorgir d’un concurs, guanyat per la Laia Pérez, per trobar una mascota per a la biblioteca  i gràcies a la col·laboració entre l’Escola i la Comissió de Biblioteca la Papira Pérez en 3D avui ja és una realitat!

Papira

Aprofitem per recordar-vos que la biblioteca de l’escola obre les seves portes cada dilluns de 16:45h a 17:45h perquè pugueu compartir històries màgiques amb els vostres fills. Si voleu viure altres vides i descobrir nous móns, regaleu-vos una tarda de lectura!

Estigueu atents perquè us anirem informant de totes les activitats que es programin i hi esteu tots convidats,

Fins molt aviat 😉

Tagged: